REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Zachodniopomorski Uniwersytet Techniczny w Szczecinie
firma
Pokaż firmę
Zakład Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
firma
Pokaż firmę
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu
firma
Pokaż firmę
Kuchnie w Warszawie – AMS Meble
Warszawa, AMS-Warszawa | Meble - Kuchnie
firma
Pokaż firmę
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
firma
Pokaż firmę
DepiLab Depilacja laserowa w Szczecinie
Szczecin, Głowackiego 17/LU9
firma
Pokaż firmę
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
firma
Pokaż firmę
Centralny Ośrodek Sportu w Giżycku
firma
Pokaż firmę
Miejski Zarząd Dróg w Toruniu
firma
Pokaż firmę
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
[Gdańsk] Dzień Ziemi z Zielonym Budownictwem GREEN BUILDINGS = SMART CITIES z udziałem World Green Building Councilartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Dzień Ziemi z Zielonym Budownictwem GREEN BUILDINGS = SMART CITIES z udziałem World Green Building Council
World Green Building Council objęło Patronat Honorowy nad Konferencją organizowaną prze Polskie Stow...
[Gdańsk] Rajska 8: rozpoczęcie budowy – inwestor zawarł umowę z Budimex S.A. na realizację apartamentowca i biurowcaartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Rajska 8: rozpoczęcie budowy – inwestor zawarł umowę z Budimex S.A. na realizację apartamentowca i biurowca
Apollo-Rida – spółka realizująca projekty deweloperskie i inwestycyjne w zakresie nieruchomości kome...
Park Handlowy Pruszcz Gdańskiinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Handlowy Pruszcz Gdański
Pruszcz Gdański, NSZZ Solidarność
[Wrocław] W ciągu 5 lat miasto zamierza wybudować 33 boiska piłkarskie przy szkołachartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] W ciągu 5 lat miasto zamierza wybudować 33 boiska piłkarskie przy szkołach
Budowę kilkudziesięciu boisk piłkarskich ze sztuczną nawierzchnią ma w planach Wrocław w ciągu najbl...
[Polska] Najwięcej centrów handlowych powstaje w dużych aglomeracjach i małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najwięcej centrów handlowych powstaje w dużych aglomeracjach i małych miastach
Na koniec 2015 roku funkcjonowało w Polsce 481 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 11 mln...
Panattoni buduje w Bielsku-Białej nowy park magazynowy o powierzchni blisko 100 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Panattoni buduje w Bielsku-Białej nowy park magazynowy o powierzchni blisko 100 000 mkw.
Panattoni zwiększa podaż powierzchni magazynowej w Bielsku-Białej, przemysłowym obszarze pogranicza...
[Polska] Ceny mieszkań utrzymują stabilny poziom, ale kredyty drożejąartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ceny mieszkań utrzymują stabilny poziom, ale kredyty drożeją
Jak wynika z najnowszego raportu Metrohouse i Expandera, znacząco wzrosła średnia marża kredytów hip...
PKP Intercity inwestuje we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity inwestuje we Wrocławiu
PKP Intercity podpisało z firmą Mostostal Warszawa wartą blisko 30 mln zł umowę na przebudowę elemen...
Grupa Arche rusza z rewitalizacją 10 zabytkowych obiektów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Arche rusza z rewitalizacją 10 zabytkowych obiektów w Polsce
Niedawno Grupa Arche SA opublikowała coroczny raport, w którym wskazuje, że w 2022 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 495,2 mln zł, które zwiększyły się o 38,9 proc. w porównaniu do 2021 r. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 101,1 mln zł, czyli o 28,16 proc. więcej r./r. Natomiast zysk netto to 67,6 mln zł — wzrost o 21,14 proc. r./r. W ub.r. przychody z działalności deweloperskiej stanowiły 40,41 proc., a z działalności hoteli 48,45 proc. Pozostałe wpływy to sprzedaż prefabrykatów, mebli i gastronomia. W 2022 r. Arche sprzedała 317 lokali w tym 124 mieszkalne i 193 hotelowe.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA